Home / Golfdag projecten / Project 2018 – High Five Foundation – Make over Day

Project 2018 – High Five Foundation – Make over Day

High Five Foundation is een Dordtse Stichting, die zich inzet voor kinderen van 4 t/m 16 jaar, van wie de ouders zijn aangesloten bij de Voedselbank en Stichting Leergeld en financieel gezien helaas niet in staat zijn iets extra’s voor hun kinderen te kunnen betekenen.

Door met regelmaat projecten te realiseren laat de Stichting H5F deze kinderen zorgeloos genieten en dragen zij bij tot het vergroten van de eigenwaarde van deze kinderen.

Een van de aanstaande projecten is het project “Make Over Day” welke staat gepland op zaterdag 22 september 2018. Dit project is volledig door Kiwanis Club Dordrecht geadopteerd en wordt daardoor financieel mogelijk gemaakt. De burgemeester overhandigt deze dag een cheque.

De kinderen worden op die dag in nieuwe kleding gestoken en met hun nieuwe outfit krijgen zij een lunch aangeboden. Na de lunch gaan zij naar de bioscoop, waar zij over de rode loper worden ontvangen, en waar met popcorn vervolgens genoten kan worden van een film. Na de film, kan bij een glaasjes fris, nog even nagenoten worden van een onvergetelijke dag.

Een aantal feiten over High Five Foundation op een rij:

• High Five Foundation is er voor kinderen van 4 t/m 18 jaar van wie de ouders zijn aangesloten bij de voedselbank.
  • Met 5 projecten per jaar wil de stichting deze kinderen onbezorgd laten genieten.
  • De stichting werkt alleen met vrijwilligers.
  • 100% van uw gift komt rechtstreeks ten goede aan de kinderen.High Five Foundation is een officiële ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling).

Meer informatie kunt u vinden op de website: www.highfivefoundation.nl