Home / Sponsor mogelijkheden

Sponsor mogelijkheden

Sponsor opties voor 26ste Kiwanis golfdag op vrijdag 16 juni 2023.

Hoofdsponsor, bijdrage € 1.700,00
Sponsor krijgt in ieder geval: Op alle zich daarvoor lenende uitingen een prominente vermelding. Een tee box met daarop een reclamebord dat ruim 3 dagen blijft staan. Een bedrijfsvlag aan een vlaggenmast. In nader overleg een bedrijfsproduct presentatie. Zes deelnemers in de wedstrijd of clinic, prominente vermelding op de website, prominente vermelding in het programmaboekje en op de uitnodigingsbrief met inschrijfformulier.Inclusief drankjes, gebruik van de haringkar, drankjes door de baan. Een uitgebreide lunch voor het begin van de middag en ter afsluiting een barbecue om verder informeler met relaties te netwerken.In overleg kan dit pakket uitgebreid c.q. aangepast worden aan de individuele wensen van de hoofdsponsor(en).

Herentee sponsor, bijdrage € 650,00
Sponsor krijgt:
Een heren tee boxmet daarop een reclamebord dat ruim 3 dagen blijft staan, twee deelnemers in de wedstrijd ofclinic, vermelding op de website, vermelding in het programmaboekje, inclusief drankjes, gebruik van de haringkar, drankjes door de baan, Een uitgebreide lunch voor het begin van de middag en ter afsluiting een barbecue om verder informeler met relaties te netwerken.

Damestee sponsor, bijdrage € 375,00
Sponsor krijgt:
Een dames tee box met daarop een reclamebord dat ruim 3 dagen blijft staan, Een deelnemer in de wedstrijd of clinic, vermelding op de website, vermelding in het programmaboekje, inclusief drankjes, gebruik van de haringkar,drankjes door de baan. Een uitgebreide lunch voor het begin van de middag en ter afsluiting een barbecue om verder informeler met relaties te netwerken.

Clinic-pakket, bijdrage € 275,00
Sponsor krijgt:
Vermelding op de website, vermelding in het programmaboekje. Eén deelnemer in de clinic, inclusief drankjes, gebruik van de haringkar. Een uitgebreide lunch en ter afsluiting een barbecue om verder informeler met relaties te netwerken.

Aanvullende Losse deelname, bijdrage € 175,00
Deelnemer krijgt:
Extra deelnemer (aanvullend aan een sponsorpakket). Deze deelnemer krijgt: Deelname aan wedstrijd of clinic, inclusief drankjes, gebruik van de haringkar,drankjes door de baan bij de wedstrijd. Een uitgebreide lunch voor het begin van de middag en ter afsluiting een barbecue om verder informeler met relaties te netwerken.

Sponsor drankenwagen, bijdrage € 795,00
Sponsor krijgt:
Drankenwagen gevuld met diverse drankjes en repen. Bedrijfsreclame op de wagen mag uitbundig zijn. De sponsor mag zelf de drankenwagen besturen of dat door iemand in bedrijfskleding laten doen.
2 deelnemers aan wedstrijd of clinic, inclusief drankjes, haringkar/drankjes door de baan bij de wedstrijd, uitgebreide lunch en ter afsluiting een barbecue.

Sponsor Longest drive (heren), bijdrage € 175,00
Sponsor krijgt:
Gelegenheid om zelf de prijs uit te reiken tijdens de barbecue. De prijzen worden verzorgd door de
Kiwanis Club. Deze vorm van sponsoring alleen in combinatie met sponsoring van een heren tee
of dames tee.

Sponsor Neary (dames, heren), bijdrage € 175,00
of dames tee.

Sponsor Longest drive (dames), bijdrage € 175,00
of dames tee
.

Alle sponsoren wordt gevraagd om bijgaand formulier volledig in te vullen en een logo in te
dienen dat aan de volgende specificaties dient te voldoen: