Home / Projecten / Kiwanis sponsort project op de Ammanschool

Kiwanis sponsort project op de Ammanschool

Door sponsoring van € 5.000,- door de Kiwanis club in Dordrecht, hebben de kleuters van de Ammanschool er veel speel- en werkplezier bij! 10 nieuwe fietsen voor de kleuters, gekleurde tegels op het plein voor alle kinderen van de school en een speel- werkverdieping voor groep 1!

De nieuwe speel- werk plek draagt bij aan de ontwikkeling van de kinderen. Er is meer ruimte om tot ontwikkeling te komen, meer ruimte om te ontdekken en samen te spelen. Dit allemaal met grote dank aan de Kiwanis club Dordrecht voor hun grote sponsoring en verf bedrijf Nijhoff voor de levering van verf.

U kunt zich voorstellen dat de Ammanschool en de kleuters heel blij zijn dat we dit project gesponsord hebben gekregen. Gezien het enorme aantal aanmeldingen voor projecten waren we dan ook erg verrast dat ons project uitgekozen is!