Home / Projecten / Kiwanis Kinderconcert 2022

Kiwanis Kinderconcert 2022

2017 was ons jubileumjaar en dat hebben we in 2018 gevierd met een bijzonder cultureel evenement: Swingende muzikale show, uitgevoerd door de Marinierskapel in Theater Kunstmin voor groep 7 en/of 8 van de Dordtse basisscholen. Door het grote succes van deze middag kunnen wij dit – nu corona achter de rug is – onder de naam Kiwanis Kinderconcert herhalen.

Wij willen opnieuw de leerlingen in Kunstmin samen met de Marinierskapel een actieve muzikale rol geven en kennis laten maken met dit muziekfestijn. Bovendien willen wij de kinderen kennis laten maken met het theater en de unieke beleving in het gebouw Kunstmin.

Op donderdagmiddag 15 september 2022 staat het Kiwanis Kinderconcert gepland. We starten om 14.00 uur en verwachten dat u uiterlijk 13.45 uur in Kunstmin aanwezig kunt zijn. De uitvoering duurt ongeveer vier tot vijf kwartier.

MUZIEKLES VOOR UW KLAS: EEN SWINGEND CONCERT VAN DE MARINIERSKAPEL IN KUNSTMIN OP 15 SEPTEMBER 2022

Komt uw klas?

Wij willen graag weten of u interesse heeft om dit unieke evenement mee te maken en Kunstmin te bezoeken. Voor u zijn er geen andere kosten dan het vervoer naar Kunstmin. U kunt zich aanmelden door een van de onderstaande telefoonnummers te bellen of te mailen naar een van de vermelde e-mailadressen. Wij wensen u met uw leerlingen een fijne en goede voorbereiding toe. Zo nodig kunnen wij bij u op school samen de nodige voorbereidingen treffen. Laat het ons weten.

Tot ziens op 15 september 2022 in het Dordtse theater Kunstmin.

Hoe naar Kunstmin?

Wij gaan er van uit dat u zelf het vervoer regelt en dat er per groep minimaal twee begeleiders aanwezig zijn.

Op naar Kunstmin

Het zou fijn zijn dat wij uiterlijk 25 mei 2022 uw reactie binnen hebben, zodat wij de definitieve invulling kunnen gaan regelen. U begrijpt dat dit afhankelijk is van het aantal aanmeldingen. We kunnen ongeveer 500 kinderen blij maken met deze voorstelling en daarbij geldt het principe: VOL is VOL.

Stadsconcert

’s Avonds is er opnieuw een concert van de Marinierskapel in Kunstmin, maar dan een Stadsconcert voor relaties van de gemeente Dordrecht. Hiervoor nodigt de gemeente diverse gasten uit. Zie voor meer informatie over het Stadsconcert de Koningsdagkrant Dordrecht 2022, die recent huis aan huis is verspreid door het Oranje Comité.

Download de flyer

Geponsord door: