Home / Kiwanis Dordrecht

Kiwanis Dordrecht

Kiwanis Club Dordrecht is opgericht in 1987 en is een hechte en gezellige serviceclub met circa 34 leden.

De club-bijeenkomsten zijn : 2e en 4e maandag van de maand.
De eerste avond is dineravond, waarbij aandacht is voor elkaar in een informele sfeer. De tweede avond is een werkvergadering, waarop plannen worden uitgewerkt voor het opzetten en uitvoeren van projecten.. Ook worden er op die avonden regelmatig sprekers uitgenodigd of vindt er een bedrijfsbezoek plaats. Daarnaast worden er activiteiten georganiseerd waaraan ook de partners van de leden deelnemen, hierin wordt een combinatie van gezelligheid en informatie nagestreefd.

Naast deze twee bijeenkomsten per maand wordt door de leden de nodige tijd en energie gestoken in het opzetten en uitvoeren van fundraisingacties voor de goede doelen.